logo colorsquares
tlačítko menu

13,8 % klientů by si koupilo vaši značku. Kdyby měla větší šmrnc

bílá šipka dolů
Zkuste se zamyslet. Kolik znáte značek, které jste nikdy nekoupili a nikdy nekoupíte? Nevíte proč, ale něco vám na nich prostě nesedí. Je to logo? Barvy jsou divně? Nevoní vám slogan?

Co když je to tak i s vaší značkou?
I když naše průzkumy vnímáme komplexně, instinkt velí zaměřit se ve výsledcích na nejčastější odpovědi. Při našem online průzkumu pro RB (více jsme psali ZDE a ZDE) nás ale překvapila jedna méně častá. Na otázku “Co by vás přesvědčilo ke změně značky?” totiž 13,8 % respondentů odpovědělo “Prezentace značky”.

Odpovědí bylo možné vybrat víc najednou. Na prvních příčkách se samozřejmě umístily cena, funkčnost a doporučení od ostatních. To nikoho nepřekvapí. Když tedy srovnáme 13,8 % pro prezentaci značky, nevypadá to jako bůhvíjaká pecka.

Opak je však pravdou! Představte si, že byste najednou měli o 13,8 % zákazníků navíc. Zákazníků, kteří by vaší značku klidně koupili, jen se jim na ní něco nezdá. To je hromada peněz, o které právě přicházíte.

Důvodů může být mnoho, od vizuálu, přes design produktů, až po instáč pana ředitele. Naštěstí není nic jednoduššího, než se lidí zeptat.

Na to jak vylepšit prezentaci vaší značky máme pár triků i my. Jdeme na to přes data.
ukažte, co umíte →
vychytávka na e‑shop

Až o 25 % vyšší tržby
s Prémiovým obsahem

Prémiový obsah je série několika vychytávek. Patří sem Prémiové galerie, Prémiové popisky a Prémiové brand page, které dlouhodobě navýší tržby vašemu e‑shopu.
Zjistit více →

O ½ uspěšnější Obsah
pro reklamní kampaně

Namalujeme vám všechny online reklamy od bannerů po Instastories. Ale klidně i tištěné materiály jako leták či roll-up. Grafiku i texty tvoříme na základě nejnovějších poznatků behaviorální psychologie. Proto fungují.
mrknout na ukázky →

Získejte 3× více poptávek
s kvalitní Microsite

Krátké jednostránkové weby pro představení vašeho produktu, služby nebo třeba eventu vám vytvoříme dřív než řeknete „colorsquares“. Na základě detailní analýzy klientů navíc obsah postavíme tak, aby prodával.
to musím vidět →