13,8 % klientů by si koupilo vaši značku. Kdyby měla větší šmrnc

Zkuste se zamyslet. Kolik znáte značek, které jste nikdy nekoupili a nikdy nekoupíte? Nevíte proč, ale něco vám na nich prostě nesedí. Je to logo? Nevyladěné barvy? Nevoní vám slogan?

Co když je to tak i s vaší značkou?

I když se naše průzkumy snažíme vnímat komplexně, instinkt velí zaměřit se ve výsledcích na nejčastější odpovědi. Při našem online průzkumu pro RB (více jsme psali ZDE a ZDE) nás proto překvapila jedna méně častá. Na otázku “Co by vás přesvědčilo ke změně značky?” totiž 13,8 % respondentů odpovědělo “Prezentace značky”.

Odpovědí bylo možné vybrat víc najednou. Na prvních příčkách se samozřejmě umístily cena, funkčnost a doporučení od ostatních. To nikoho nepřekvapí. Když tedy srovnáme 13,8 % pro prezentaci značky, nevypadá to jako bůhvíjaká pecka.

Opak je však pravdou! Představte si, že byste najednou měli o 13,8 % zákazníků navíc. Zákazníků, kteří by vaší značku klidně koupili, jen se jim na ní něco nezdá. To je hromada peněz, o které právě přicházíte.

Důvodů může být mnoho, od vizuálu, přes design produktů, až po instagram pana ředitele. Naštěstí není nic jednoduššího, než se lidí zeptat.

Na to jak vylepšit prezentaci vaší značky máme pár triků i my. Jdeme na to přes data.
← zpátky na Blog