63,8 % zákazníků e‑shopů preferuje vizuální obsah před textovým

Je to tak. Nudným textovým popiskům produktů odzvonilo! Lidi dnes raději sledují barevné obrázky a louskání černobílých písmenek už nikoho nebaví. Pokud nevěříte, čtěte dál. Data totiž hovoří jasně.

Průzkum, který jsme provedli pro společnost RB ukázal, že 63,8 % zákazníků upřednostňuje informace v grafické podobě. Celých 39,7 % dotázaných uvedlo, že preferují “ikony a foto ukázky”. 17,2 % preferuje “video + ikony a foto ukázky + texty” a 6,9 % vybralo možnost “video prezentace”.

Fotky, ikonky, videa, animace. Tohle všechno totiž pomáhá zákazníkům utřídit si fakta a vytvořit si lepší představu o produktu.

Co z toho plyne? Že investovat do interaktivního obsahu se vyplatí. To ostatně potvrzuje i průzkum serveru Pilulka.cz. Ten ukazuje, že více než 60 % zákazníků se rozhoduje podle informací a emocí, které při výběru cítí. Cena již není tak důležitá.

Zkuste tedy příště místo verbální samochvály popisky svých produktů obohatit o prémiový obsah a ideálně přihodit fotku roztomilého koťátka - zákazníci budou na “Přidat do košíku” klikat jak zběsilí!
← zpátky na Blog