logo colorsquares
tlačítko menu

63,8 % zákazníků e‑shopů preferuje vizuální obsah před textovým

bílá šipka dolů
Je to tak. Nudným textovým popiskům produktů odzvonilo! Lidi dnes raději sledují barevné obrázky a louskání černobílých písmenek už nikoho nebaví. Pokud nevěříte, čtěte dál. Data totiž hovoří jasně.
Průzkum, který jsme provedli pro společnost RB ukázal, že 63,8 % zákazníků upřednostňuje informace v grafické podobě.
Celých 39,7 % dotázaných uvedlo, že preferují “ikony a foto ukázky”. 17,2 % preferuje “video + ikony a foto ukázky + texty” a 6,9 % vybralo možnost “video prezentace”.

Fotky, ikonky, videa, animace. Tohle všechno totiž pomáhá zákazníkům utřídit si fakta a vytvořit si lepší představu o produktu.

Co z toho plyne? Že investovat do interaktivního obsahu se vyplatí. To ostatně potvrzuje i průzkum serveru Pilulka.cz. Ten ukazuje, že více než 60 % zákazníků se rozhoduje podle informací a emocí, které při výběru cítí. Cena již není tak důležitá.

Zkuste tedy příště místo verbální samochvály popisky svých produktů obohatit o prémiový obsah a ideálně přihodit fotku roztomilého koťátka - zákazníci budou na “Přidat do košíku” klikat jak zběsilí!
poptat jeden na zkoušku →
vychytávka na e‑shop

Až o 25 % vyšší tržby
s Prémiovým obsahem

Prémiový obsah je série několika vychytávek. Patří sem Prémiové galerie, Prémiové popisky a Prémiové brand page, které dlouhodobě navýší tržby vašemu e‑shopu.
Zjistit více →

O ½ uspěšnější Obsah
pro reklamní kampaně

Namalujeme vám všechny online reklamy od bannerů po Instastories. Ale klidně i tištěné materiály jako leták či roll-up. Grafiku i texty tvoříme na základě nejnovějších poznatků behaviorální psychologie. Proto fungují.
mrknout na ukázky →

Získejte 3× více poptávek
s kvalitní Microsite

Krátké jednostránkové weby pro představení vašeho produktu, služby nebo třeba eventu vám vytvoříme dřív než řeknete „colorsquares“. Na základě detailní analýzy klientů navíc obsah postavíme tak, aby prodával.
to musím vidět →