logo colorsquares
tlačítko menu

„Chci porovnávat!“ shoduje se 85,4 % respondentů

bílá šipka dolů
Máte v popisku svých produktů srovnání s vašimi dalšími výrobky a službami? Pokud ne, ujíždí vám vlak. Přesně to totiž zákazníky dneska zajímá!
Chvalozpěvy a super obrázky má dnes v popisku na e‑shopu kdekdo. Věděli jste ale, že 85,4 % zákazníků chce mít k dispozici i porovnání produktů mezi sebou? Vyplývá to z našeho online průzkumu pro společnost RB (další překvapivé postřehy ZDE a ZDE). Ano, čtete správně. Jedná se o drtivou většinu vaší klientely.

Podle výsledků průzkumu je pro 36,2 % respondentů srovnání velmi důležité. Celých 48,3 % je potom rádo, když ho má k dispozici.

A není se čemu divit. Než zákazník nakoupí, googluje o vašem produktu úplně všechno. Najde spoustu pozitivních informací. A taky kopu negativních. Nebylo by lepší mít nad tím kontrolu? Nebylo by lepší mít tyhle informace přímo na stránce, kde zákazník nakupuje? Na té vaší?

Umožněte zákazníkům srovnání teď a tady a nenechte je odejít! Mějte všechny informace na jednom místě - přímo v popisku produktu.

Vysvětlíte tak lidem, který výrobek je vhodný pro jakou činnost, situaci či problém. Popíšete silné (i slabé) stránky jednotlivých produktů či služeb. Dovedete zákazníka přesně tam, kde potřebuje být a kde ho chcete mít.

Vyplatí se to všem.
poptat srovnání produktů do popisků →
vychytávka na e‑shop

Až o 25 % vyšší tržby
s Prémiovým obsahem

Prémiový obsah je série několika vychytávek. Patří sem Prémiové galerie, Prémiové popisky a Prémiové brand page, které dlouhodobě navýší tržby vašemu e‑shopu.
Zjistit více →

O ½ uspěšnější Obsah
pro reklamní kampaně

Namalujeme vám všechny online reklamy od bannerů po Instastories. Ale klidně i tištěné materiály jako leták či roll-up. Grafiku i texty tvoříme na základě nejnovějších poznatků behaviorální psychologie. Proto fungují.
mrknout na ukázky →

Získejte 3× více poptávek
s kvalitní Microsite

Krátké jednostránkové weby pro představení vašeho produktu, služby nebo třeba eventu vám vytvoříme dřív než řeknete „colorsquares“. Na základě detailní analýzy klientů navíc obsah postavíme tak, aby prodával.
to musím vidět →