Počet poptávek jsme zvýšili o 300 %. Jak na kvalitní microsite?

Plánujete spuštění nové služby? Valentýnskou promo akci? Nebo jen některý z vašich stávajících produktů zrovna nefrčí? Tématická microsite je přesně tou zbraní, která vystřelí vaše konverze do nebeských výšin.

Ze StoneGallery, obchodu s obklady a dlažbou, se na nás obrátili, zda by bylo možné navýšit online poptávku po službách jejich ostřílených obkladačů.

Jenže eshop Stonegallery.cz je profi práce a začlenit do jeho komplikované struktury úplně nový druh služby by znamenalo desítky hodin kódování a desetitisíce korun. Šli jsme proto rychlejší a efektivnější cestou a vytvořili microsite PrecizniObkladac.cz.

Za první dva měsíce od spuštění se počet poptávek zvedl o 300 %!

Jak jsme toho docílili?
Doména je všeříkající a design jednoduchý. Obsah stránky je sice stručný, ale zahrnuje všechny potřebné informace. Zákazník si snadno spočítá cenu a hned ví, na čem je. Stone Gallery zase získá jeho kontaktní informace pro remarketing. Winwin situace.

Takže jak na to?

1. Výzkum. Zjistěte, co lidé hledají a co je naopak nezajímá. Analýza klíčových slov je základ.
2. Jasný cíl a smysl stránky. Chcete zákazníky informovat, pobavit, nebo chcete aby microsite prodávala?
3. Design. Musí být přehledný, čistý a nerozptylovat. Obrázky vyberte co nejkvalitnější.
4. Copywriting. Zaplaťte šikovného copíka. Vyplatí se to. Texty by měly být stručné a úderné. Nikdo nechce číst slohy.
5. Kódování. Co nejjednodušší. Stránka se musí načítat rychle a zobrazit se správně jak na mobilu, tak i na počítači.
6. Testování. Toho není nikdy dost. Ptejte se lidí, vždy je co zlepšit. Připomínky zapracujte. A testujte znovu.
7. Propagace. Nasadťe bannery, instastories, plakáty v metru nebo rozešlete emaily. Dostaňte na stránku co nejvíc lidí.

Pak už si jen dejte ruce za hlavu a najměte asistenta, abyste stíhali na tu záplavu zakázek odpovídat.
← zpátky na Blog