Prémiový obsah zvedá konverze o desítky procent

I kdyby váš copík potil krev, bez interaktivního obsahu jste pasé jako klobouky. Tak proč ho v Česku tolik zanedbáváme?

Světový gigant Amazon nabízí vychytávku, které říká A+ Content. Pomocí předpřipravených šablon vám umožní rozšířit popisek vašeho produktu o obrázky či videa, pohrát si s barvičkami, s pozadím či fontem písma. Cílem je (jak jinak) prodávat.

Multimediálním obsahem totiž zákazníka snáze zaujmete. Ikonkami vypíchnete výhody produktu či vysvětlíte návod k použití. Všechny potřebné informace zkrátka naservírujete zákazníkovi až pod nos. Ten tak může rovnou nakoupit.

Amazon tvrdí, že jejich A+ Content zvedá konverze až o 10 %. Pilulka.cz nabízí stejnou službu a slibuje nárůst prodejů dokonce až o 25 %. To jsou solidní čísla, nemyslíte?

Nyní se přesuňte na stránky vašich produktů. Představte si, že podobu vašeho obsahu neomezují žádné šablony. Že nejen popisek produktu, ale i stránku značky, HR profil na Jobs.cz, či interaktivní banner na stránkách partnerů můžete přizpůsobit svým nejsmělejším představám. Nahrát cokoliv od fotek a videí, přes grafy a srovnání produktů až po odpovědi na nejčastěji kladené dotazy. Přidat 360° náhledy, hejblátka a všechny ostatní věci, které zákazníci milují. To celé v barvách vaší značky.

Většina velkých českých eshopů nahrání zcela vlastního obsahu umožňuje. A skoro nikdo toho nevyužívá. Zatím.

Získejte náskok před konkurencí. Vaše konverze vyletí výš než Elonova Tesla!
← zpátky na Blog